مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان زنجان در سال‌جاری 

«رضا خواجه‌ای» گفت: آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان زنجان با اعتبار بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در سال‌جاری انجام شد.
کد خبر: ۶۸۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «رضا خواجه‌ای» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌جاری آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان زنجان به مساحت حدود ۶۰ هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه، از این تعداد تاکنون آسفالت‌ریزی ۵ روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست اقدام است، اضافه کرد: آسفالت‌ریزی روستاهایی همچون «باغچه، کردی ،اورجک، قلعه ارزه خوران ،ساغرچی،کوسج سفلی،ینگجه انگوران ،شیخلر که تا کنون از آسفالت» بی‌بهره بوده و برخی از آنها راه دسترسی صعب العبور دارند از پروژه‌های امید بخش بنیاد مسکن در شهرستان ماهنشان است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین اجرای طرح هادی ۲۳ روستا با اعتبار ۱۱.۳۲ میلیارد تومان برنامه ریزی شده که تا کنون ۱۸ روستا به اتمام رسیده و ۵ روستا نیز در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در بخشی دیگر از سخنان خود به سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان در سال‌جاری تعداد یک هزار و ۷۳۴ فقره می باشد که همگی به بانک‌های عامل معرفی و تاکنون ۸۷۶ فقره معادل ۵۱ درصد انعقاد قرارداد شده است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، در شهر ماهنشان تعداد ۴۰ واحد مسکن شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد پروژه انجمن خیرین،  مجموعا ۶۰ واحد در حال احداث اسن، خاطر نشان کرد: همچنین در شهر دندی جهت اجرای تعداد ۴۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به برخی اقدامات و اولویت‌های این شهرستان در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح بافت با ارزش روستای قوزلو و روستاهایی که تاکنون از اعتبارات اجرای طرح هادی بهره مند نشده‌اند، آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی از برخی پروژه‌های اولویت دار و مهم این  شهرستان در سال‌جاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار